Utkast: Jun. 01, 2015

Datum: 2015-06-01 Klockslag: 11:32:34 KOMMENTARER(0)

2

Datum: 2015-06-01 Klockslag: 11:31:00 KOMMENTARER(0)
 

s

Datum: 2015-05-26 Klockslag: 14:51:46 KOMMENTARER(0)

Förlåt

Datum: 2015-04-09 Klockslag: 15:25:08 KOMMENTARER(0)
Hejsan igen! Jag har försökt bloggat men de har vart lite krongel på den sista tiden , bloggen ville inte fungera men nu verkar den funka som de ska iallafall . Ni ska få se lite bilder från mina senast arbeten !  De är både kilpp,för och styling på dessa bilder o jag är stolt över betygen jag fått på dem ! 








Blogg rensning!

Datum: 2015-03-02 Klockslag: 22:41:38 KOMMENTARER(0)
Hejsan nu har jag rensat bloggen från alla inlägg som inte hade med hår eller skolan o göra, eftersomde va inte okej o ha de så, så nu mera när jag bloggar kommer de va när jag har arbetat med hår, eftersom allt detta är för mitt gymnasiearbete så måste jag nu göra mitt bästa! Hoppas ni gillar o läsa bloggen ändå 😄 




Lite bilder från lektioner och praktiken

Seriöst nu!

Datum: 2015-01-16 Klockslag: 21:36:57 KOMMENTARER(0)
Hej alla blogg läsare! 
Jag är helt seriös nu , nu måste jag börja blogga på allvar! Jag har vart så jävla lat och inte orkat uppdatera, men nu skiter jag i nu måste jag. Ibland glömmer jag till och med att jag har den här bloggen! 

Men ärligt nu ge mig lite tips om vad jag kan skriva  som lockar er läsare! Vad som helst! Jag ska försöka så gott jag kan med att uppdatera bloggen minst 3 gånger i veckan! Kom med idéer , vad vill ni veta och se !? Tack i förhand ! 

Här har ni lite bilder  från denna vecka! Hope u enjoy





Torsdag!

Datum: 2014-12-04 Klockslag: 21:39:17 KOMMENTARER(0)
Hej alla läsare! Idag har jag inte haft nån frisörlektion tyvärr men jag hade matte och religion.efter skolan drog jag och ankido till marieberg, vi gick runt i affärerna lite, köpte mig ett par byxor bara sen käkade vi på chilli wok, de va trevligt. Efter marieberg hämtade mirjam upp oss och då åkte vi och hämta sara sen åkte vi runt lite senare rörde vi oss mot mcdonalds och satt där ett tag och nu är jag hemma och ska ta mig ett bad;) hoppas eran dag har vart lika bra som min ;)


De här är en uppsättning jag gjorde på janas lektion i måndags när vi skulle härma en bild hon gav oss, jag tyckte faktisk min va väldigt lik den jag skulle härma bortsett från luggen då,

MVH seidi özer

Praktik idag

Datum: 2014-12-03 Klockslag: 19:27:21 KOMMENTARER(0)
Nej men hallå alla bloggläsare! Idag hade jag praktik vi började kl 10, vi städade lite i salongen de fanns inte så mycket att göra, men iallafall efter det schamponera jag amandas hår, fönade och plattade det. 
Efter de kom carro till salongen och hon ska bli blond så idag drog vi slingor i hätta och det ska nog gå i prosses, eftersom hon har dvart hår då!  Sen kom min kusin in för jag skulle göra hennes utväx, så amanda var tvungen o fortsätta med carro själv med hjälp av våran handledare lena. Sen slutade vi 18.00 ! Nu är jag hemma och kommer nästan somna. 
Så såg min dag ut! Ha en super kväll 






lång dag

Datum: 2014-12-02 Klockslag: 22:18:00 KOMMENTARER(0)
hejhej idag är det tisdag och jag är väldigt trött! jag har kännt mig hängig dom här 2 senaste dagarna, tror jag börjar bli sjuk. jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen men jag hoppas på att jag blir bättre på det. det kommer med tiden. 

ska lägga upp lite bilder på mina senaste arbeten jag gjort de senaste 2-3 veckorna
 
prosses bild och efter bilde på en färgning och klipning. (kund i salongen på skolan)
 
 
 
 
 
 
väldigt ful kortfest frisyr (testade bara)
 
 
 
permanentrullning helhuvud på 1 timma.
 
skiss och klipning på dockan herr
 
 
 
 
 
geisha inspererad uppsättning 
 
 
 
 
 
 
för och efter bild på klipning och färgning ( tre färger) ombré
 
 
detta va några av grejerna jag gjort de senaste tiden !

Trött

Datum: 2014-11-16 Klockslag: 02:47:21 KOMMENTARER(0)
Hejsan blogg läsare! 
Idag vaknade jag tidigt för att åka till oxhagen och fixa min mammas kusins frus hår till ett dop hon skulle på. Hennes hårkvalite är jätte fin! Hårstråna är tjocka men ändå väldigt lätta o forma. Hon ville ha lockarna ut från ansiktet och inte in så jag  så delade upp håret halva höger och halva vänster så att lockarna inte gick åt samma håll!  Bilden är inte så bra eftersom när jag tog bilden hade inte lockarna släppt eller då hade jag inte särat lite på den mfn bilden duger för denna gång
Resultat
Hollywood 

Dålig uppdatering

Datum: 2014-11-14 Klockslag: 16:34:11 KOMMENTARER(0)
Hejsan, jag har inter riktigt kommit igång med min blogg än! De lite svårt när man inte vet vad man ska skriva haha.. Men aa här kommer lite bilder på arbeten jag gjort den senaste tiden . 








De senaste arbetena

Datum: 2014-10-15 Klockslag: 00:11:00 KOMMENTARER(0)








Hejsan bloggen! Som sagt så är detta nu mitt gymnasiearbete och jag ska lägga upp bilder på arbeten jag gör på skolan och hemma, allt inom hår. Detta är de grejer jag gjort inom dessa 3 veckor, jag har rullat permanent, gjort 3-4 uppsättningar och i måndags fick vi testa dra slingor i hetta. Jag har inte tagit fler bilder, jag är tyvärr väldigt dålig på det men jag ska bli bättre på de eftersom jag måste ha bilder till detta gymnasiearbete. Jag hoppas många följer min blogg och ger mig tips och kritik! 
 
MVH seidi özer